A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Біленьківська громада
Запорізька область, Запорізький район

Відділ надання адміністративних послуг

 

Юридична адреса: с. Біленьке, вул. Центральна 20, Запорізький район Запорізька область,

адреса для листування: 70441, вул. Центральна 4в, с. Біленьке, Запорізький район Запорізька область, тел 287-31-62

 

Начальник відділу - адміністратор - Горулько Тетяна Володимирівна,

Державний реєстратор з реєстрації фізичних та юридичних осіб та нерухомого майна - Кокар Каріна Миколаївна

державний реєстратор - вакансія

старший інспектор - Зовнич Тетяна Михайлівна

страший інспектор - Гашицька Тетяна Іванівна, с. Лисогірка, вул. Центральна, 4, Запорізькимй район Запорізька область, тел. 287-55-79

старший інспектор - Андрієвська Надія Степанівна, с. Мар'ївка, вул. Центральна, 36, Запорізький район Запорізька область, тел. 287-51-32

 

начальник відділу - адміністратор:

1) здійснює загальне керівництво роботою ВНАП, забезпечує організацію та взаємодію адміністратора, державного реєстратора з реєстрації фізичних та юридичних осіб  та нерухомого майна, старших інспекторів - реєстраторів з місця проживання осіб ВНАП з суб'єктами звернень та суб'єктами надання адміністративних послуг;

          2) здійснює моніторинг діяльності ВНАП, проводить аналіз кількості звернень від суб'єктів звернень, вхідних та вихідних документів;

          3) забезпечує контроль за дотриманням процесів та процедур адміністративних послуг, термінів прийняття рішень по кожній конкретній адміністративній послузі;

          4) забезпечує співпрацю ВНАП із уповноваженими органами з питань надання адміністративних послуг;

          5) розглядає скарги на дії чи бездіяльність посадових осіб ВНАП;

          6) вносить пропозиції керівникам виконавчих органів сільської ради щодо удосконалення та спрощення процедур і процесів надання адміністративних послуг;

          7) вносить пропозиції керівництву сільської ради з питань підбору кадрів, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб  ВНАП, проведення навчань із працівниками;

          8) вносить пропозиції сільському голові щодо структури ВНАП, технічного оснащення, матеріально-технічного обслуговування діяльності ВНАП;

          9) забезпечує виконання інших завдань та доручень керівництва сільської ради з питань забезпечення організації надання адміністративних послуг ВНАП та функціонування ВНАП;

          10) через веб-сайт Біленьківської сільської ради забезпечує оприлюднення та вільний доступ до необхідних суб'єктам звернень відомостей щодо юридичного оформлення умов реалізації їх прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (порядок надання документів, перелік документів, необхідних для одержання адміністративних послуг, бланки формулярів, терміни видачі документів та надання адміністративних послуг, підстави для призупинення дії або анулювання документів, розміру плати за їх видачу (у разі встановлення) тощо;

          11) здійснює функції адміністратора;

          12) здійснює вчинення нотаріальних дій;

          13) здійснює оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення за статтями 197, 198 КУпАП;

          14) виконує завдання, передбачені чинним законодавством, завдання та доручення керівництва сільської ради з питань забезпечення організації надання якісних адміністративних послуг через ВНАП.

          15) бере участь у засіданнях виконавчого комітету, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах, що проводяться виконавчим комітетом Біленьківської сільської ради;

          16) організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції ВНАП.

          17) має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування відділу

          18) Начальник ВНАП повинен мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років.

          19) Начальник ВНАП приймається і звільняється з посади сільським головою в порядку передбаченому чинним законодавством України.

          20) На час відсутності начальника ВНАП виконання його обов'язків покладається на адміністратора.

          21) Посадові інструкції працівників ВНАП затверджуються сільським головою та погоджуються начальником відділу.

Основними завданнями адміністратора є:   

         1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

          2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

          3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

          4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

          5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

          6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

Основні завдання державного реєстратора з реєстрації фізичних та юридичних осіб  та нерухомого майна:

          1)  забезпечення реалізації державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

          2)  ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

          3) здійснення заходів з підвищення кваліфікації, проводить відповідні наради, семінари;

          4) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;

          5)  залучення у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств установ, організацій, представників інститутів громадського суспільства розгляду питань, що належать до її компетенції;

          6)  участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню  покладених на нього завдань;

          7)  участь у розробленні пропозицій щодо підготовки кадрів;

          8) взаємодія з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами влади автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, а також підприємствами, установами, організаціями на відповідній території з питань віднесених до його компетенції;

          9)  несе персональну відповідальність за виконання покладених на реєстраційну службу завдань і здійснення ними своїх повноважень. 

Основними завданнями старшого інспектора є:

            1)       здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання особи, яка проживає на території Біленьківської  сільської ради Біленьківської сільської об’єднаної територіальної громади Запорізького району Запорізької області, передачу інформації і внесення у встановленому порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;

          2) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративної послуги ;

          3) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

                                  

                                       

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь